تعداد کل اخبار منتشر شده 993
2

تدوین سند زیست‌بوم توسعه پایدار تعاونی‌های زنان کشور

  • کد خبر : 4795
  • ۲۵ مرداد ۱۴۰۲ - ۲۱:۲۴
تدوین سند زیست‌بوم توسعه پایدار تعاونی‌های زنان کشور
بانوان آنلاین/ رئیس کمیسیون بانوان اتاق تعاون ایران گفت: هم افزایی، اتحاد و انسجام کسب و کارهای بانوان در قالب تعاونی به صورت ملی و فراملی شکل گرفته است و تقویت مشارکت اقتصادی زنان از این مسیر دنبال می‌شود.

به گزارش بانوان آنلاین، خاطره استادرضایی در حاشیه کنگره ملی بانوی ایرانی (باور) اظهار داشت: در قالب این کنگره، پنل‌های تخصصی برای زنان تا پایان امسال برای رسیدن به سند زیست بوم توسعه پایدار تعاونی‌های زنان کشور برگزار می‌شود.

وی افزود: سرفصل‌های سند زیست بوم احصا شده، موضوعات در حال بحث‌بندی است و به دنبال مقدمات عملیاتی هستم. در غیر این صورت به هدف سند تعاونی‌های زنان دست نخواهیم یافت.

رئیس کمیسیون بانوان اتاق تعاون ایران ادامه‌داد: در قالب این سند، فضاهای تخصصی برگرفته از جامعه بانوان در حوزه‌های مختلف مشاغل شکل گرفته است، در ابتدا ماهیت‌ها را شناسایی کرده و در مرحله بعد برنامه‌ریزی، مشاوره، جذب سرمایه و در حوزه فروش داخلی و خارجی ورود خواهیم کرد.

وی با بیان اینکه باید به وضعیت کسب و کار بانوان بیشتر توجه شود، گفت: به‌جای اینکه تخصص بانوان هویت‌ساز باشد، بانوان به ظاهر می‌رسند تا درست دیده شوند؛ در حالی که باید زنان به جایگاه واقعی خود در توسعه پایدار و مشارکت اقتصادی دست یابند.

استادرضایی تاکید کرد: باید به یک جایی در بحث تعاونی‌ها، زنان و مشارکت اقتصادی دست یابیم، بحث شبکه‌سازی تعاونی‌ها مساله مهمی است.

وی اضافه‌کرد: شکل گیری تعاونی‌ها به خانواده‌ها کمک می‌کند تا در بحث تامین معیشت مشارکت داشته باشند و آسیب‌های اجتماعی کاهش یابد.

رئیس کمیسیون بانوان اتاق تعاون ایران خاطرنشان‌کرد: بسیاری از بانوان در مشاغل و عرصه‌های مختلف فعالیت می‌کنند که ما به دنبال شبکه سازی و ارتباط بین کسب و کارها هستیم و این امر نیازمند فرهنگ‌سازی است.

منبع: خبرگزاری ایرنا

لینک کوتاه : https://banovanonline.ir/?p=4795

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.