تعداد کل اخبار منتشر شده 993
3

آینده مبهم مریم جهان‌نجاتی در لیگ برتر فوتبال

  • کد خبر : 4546
  • ۱۵ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۳:۰۳
آینده مبهم مریم جهان‌نجاتی در لیگ برتر فوتبال
بانوان آنلاین/ سرنوشت مریم جهان‌نجاتی که سابقه قهرمانی در لیگ برتر زنان کشور را نیز در کارنامه دارد، برای فصل آینده مشخص نیست.

به گزارش بانوان آنلاین، مریم جهان‌نجاتی فصل گذشته هدایت تیم فوتبال زنان شهرداری سیرجان را در لیگ برتر برعهده داشت. اما این همکاری در میانه فصل به دلیل مشکلاتی که بین طرفین وجود داشت، پایان یافت.

مریم جهان‌نجاتی کارنامه پرباری با شهرداری سیرجان دارد و این تیم توانست توسط او، با قهرمانی در فصل ۱۴۰۰–۱۳۹۹، به نخستین نماینده ایران در جام باشگاه‌های زنان آسیا فصل ۲۰۲۱ تبدیل شود.

اما جهان‌نجاتی در میانه فصل گذشته به همکاری بلندمدت خود با شهرداری سیرجان پایان داد و به عنوان سرمربی تیم ملی زیر ۲۰ سال دختران منصوب شد. شهرداری سیرجان نیز فصل را با رتبه سوم به پایان رساند.

این رتبه برای این باشگاه که به قهرمانی و نایب‌قهرمانی‌های متوالی در لیگ عادت داشت، رکورد بدی محسوب می‌شود. جزئیات و علل این پایان همکاری به طور رسمی از سوی هیچ‌یک از طرفین اعلام نشد.

جهان‌نجاتی در این خصوص به افرا ورزش گفت: از همان زمان که از شهرداری سیرجان جدا شدم تصمیم گرفتم در مورد دلایل این جدایی و وقایع رخ‌داده به خاطر شهرم، سیرجان، صحبتی نکنم.

بدین ترتیب برنامه این مربی باسابقه برای فصل آینده لیگ برتر هنوز مشخص نیست و به گفته خود او مذاکرات با چندین باشگاه برای رسیدن به توافق هردوطرف ادامه دارد.

این در حالی‌ست که زمزمه حضور تیم‌های باشگاه‌های لیگ مردان مانند شمس آذر قزوین و استقلال خوزستان در لیگ برتر زنان به گوش می‌رسد و این تیم‌ها می‌توانند مقصد خوبی برای سرمربی‌های لیگ برتری باشند.

باید دید این سرمربی در کنار هدایت تیم ملی زیر ۲۰ سال ایران، با چه تیمی در لیگ برتر زنان حاضر می‌شود و مذاکرات او با کدام باشگاه به نتیجه خواهد رسید.

منبع: افراورزش

لینک کوتاه : https://banovanonline.ir/?p=4546

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.