تعداد کل اخبار منتشر شده 993
1

اشتغال ۳۰۰ بانوی سیستانی در دارالاکرام زاهدان

  • کد خبر : 2133
  • ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۱:۵۱
اشتغال ۳۰۰ بانوی سیستانی در دارالاکرام زاهدان
بانوان آنلاین/ مدیر موسسه‌ی دارالاکرام زاهدان با بیان اینکه فراهم کردن فرصت اشتغال برای زنان سرپرست خانوار اولویت موسسه است، گفت: ۳۰۰ نفر از مادران سرپرست خانوار در دارالاکرام زاهدان مشغول به کار شدند.

به گزارش بانوان آلاین به نقل از خبرگزاری شبستان «علی زارعی» اظهارداشت: موسسه‌ی نیکوکاری دارالاکرام، حامی تحصیل و آموزش ۸ هزار کودک و نوجوان بااستعداد فاقد سرپرست موثر، دارای ۲۵ شعبه در ۹۵ شهر ایران است. شعبه‌ی زاهدان این موسسه که از سال ۱۳۹۷ آغاز به کار کرده بیش از ۴۰۰ دانش‌آموز این استان را بورسیه تحصیلی کرده است.


مدیر موسسه‌ی دارالاکرام زاهدان  ادامه داد: این موسسه‌ی مردم‌نهاد با ارائه‌ی بسته‌های حمایتی پنجگانه آموزشی؛ معیشتی؛ بهداشتی و درمانی و سلامتی؛ مشاوره و روانشناسی و نیز فرهنگی و هنری و ورزشی دانش‌آموزان را در مسیر آموزش و یادگیری و نیز شکوفایی استعدادهای بالقوه‌شان به همت نیکوکاران و خیرین همراهی می‌کند.


زارعی گفت: دارالاکرام دانش‌آموز را جدای از خانواده‌اش نمی‌داند و معتقد است در مسیر آموزش درست، دانش‌آموز باید فارغ از دغدغه‌های دیگر اعضای خانواده باشد. به این منظور طی رایزنی‌های مکرر مبنی بر اشتغال به کار مادران سرپرست خانوار دانش‌آموزان بورسیه‌شده بر اساس حقوق وزارت و مزایای وزارت کار ۱۰۰ نفر از مادران جهت فعالیت در کارخانه تولید سم و ۲۰ نفر از مادران واجد شرایط در کارخانه فولاد زاهدان مشغول به کار شده‌اند.


وی افزود: جهت سهولت تردد این مادران وسایل ایاب و ذهاب نیز برایشان فراهم است.

مدیر دارالاکرام زاهدان همچنین افزود:  100 نفر از مادران دانش‌آموزانی که دارای شرایط لازم باشند نیز می‌توانند در بیمه‌ی پاسارگاد به صورت دورکار استخدام شوند.

لینک کوتاه : https://banovanonline.ir/?p=2133

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.