تعداد کل اخبار منتشر شده 993
3

انعقاد تفاهم نامه همکاری صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر با معاونت امور زنان و خانواده ریاست جمهوری

  • کد خبر : 4628
  • ۱۶ مرداد ۱۴۰۲ - ۲۰:۰۲
انعقاد تفاهم نامه همکاری صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر با معاونت امور زنان و خانواده ریاست جمهوری
بانوان آنلاین/ تفاهم نامه همکاری معاونت امور زنان و خانواده ریاست جمهوری و صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر با حضور انسیه خزعلی و بیت اله برقراری امضا شد.

به گزارش بانوان آنلاین، بیت اله برقراری مدیرعامل صندوق  ضمن تسلیت به مناسبت ایام محرم و تقدیر از زحمات و تلاش های معاونت زنان و خانواده ریاست جمهوری در راستای حل مسائل مربوط به زنان و خانواده، به جامعه هدف صندوق اشاره کرده و ضمن برشمردن موارد و تأکیدات ویژه حضرت امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری مدظله العالی، تأسیس صندوق را بر اساس قانون اساسی و اسناد بالادستی یکی از بهترین اقدامات نظام مقدس اسلامی معرفی کرده و اظهار داشت: کشاورزان، روستائیان و عشایر وفادارترین افراد انقلاب اسلامی هستند چرا که در حوزه های مختلف فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی به ویژه امنیت غذایی همواره پشتیبان نظام بوده و هستند.

بیت اله برقراری به اهتمام ویژه دولت مردمی سیزدهم و شخص رئیس جمهور محترم و وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی بر تلاش مضاعف برای تضمین آینده معیشتی کشاورزان، روستائیان و عشایر اشاره کرده و گفت:  تمام تلاش ما حفظ کرامت و منزلت اجتماعی جامعه هدف بر اساس برنامه راهبردی صندوق می باشد و در دولت مردمی و انقلابی سیزدهم با جذب ۵۷۸ هزار نفر بیمه شده جدید(۴۱ درصد زنان)، تمدید بیش از ۸۵ درصد بیمه شدگان و افزایش بیش از ۱۲۰ درصد سطوح درآمدی، گام بلندی در راستای حمایت از جامعه هدف برداشته شده است.

مدیرعامل صندوق ضمن ابراز امیدواری از اجرای بندهای تفاهم نامه حاضر در قالب کارگروه های عملیاتی، گفت: در تلاش هستیم در راستای فرامین رهبر حکیم و فرزانه انقلاب اسلامی و مصوبه قانون جوانی جمعیت مجلس شورای اسلامی “آئین نامه حمایت از مادران غیرشاغل روستایی و عشایر دارای سه فرزند و بیشتر”  در صندوق تدوین و تنظیم گردد تا به صورت رایگان یک میلیون و ۲۰۰ هزار نفر با بودجه دولت، بیمه شوند.

انسیه خزعلی در ادامه دیدار ضمن تشکر از اقدامات صورت گرفته صندوق در راستای مسئولیت اجتماعی، اظهار داشت: توجه ویژه ما به افراد متولد دهه ۶۰ جامعه به علت نزدیکی این جمعیت به سن تجرد قطعی است و مسئله دوم موضوع افزایش جمعیت با توجه به فرصت ۵ تا ۶ ساله است که ضرورت دارد اقدام عاجل در این خصوص انجام پذیرد.

معاون امور زنان و خانواده رئیس‌جمهور ضمن اعلام این نکته که ۲۱ درصد جمعیت کنونی از متولدین دهه ۶۰ هستند، بیان کرد: بایستی در راستای موضوع جمعیت اقدامات مناسبی برای جوانان صورت پذیرد.

انسیه خزعلی در پایان از صندوق بیمه اجتماعی برای همکاری در حل مسائل مربوط به جوانان به ویژه بیمه جوانان روستائی و عشایری تشکر کرد و گفت: امیدوارم با همکاری و همراهی بیشتر بتوانیم مسائل مربوط به افزایش جمعیت، حمایت از زنان و خانواده ایرانی را برطرف کنیم.

منبع: صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر 

لینک کوتاه : https://banovanonline.ir/?p=4628

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.