تعداد کل اخبار منتشر شده 993
3

تاکید بر ایجاد اتاق مادر و کودک برای مادران کارمند خوزستانی

  • کد خبر : 4387
  • ۰۵ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۹:۴۳
تاکید بر ایجاد اتاق مادر و کودک برای مادران کارمند خوزستانی
بانوان آنلاین/ مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری خوزستان با تاکید بر ضرورت وجود اتاق مادر و کودک در اداره‌ها، از برخورد و معرفی ادارات کم‌کار در این خصوص به بازرسی استان خبر داد.

به گزارش بانوان آنلاین، مریم مراداسکندری با اشاره به ضرورت وجود اتاق مادر و کودک ویژه مادران شاغل در اداره‌های خوزستان اظهار کرد: بند ۲۲ قانون جوانی جمعیت در مورد وجود اتاق مادر و کودک برای مادران کارمند در اداره‌ها است که از سال گذشته مکاتبات در این خصوص با ادارات استان خوزستان انجام شده و همچنان این موضوع در حال پیگیری است.

وی افزود: برخی از ادارات اتاق مادر و کودک را برای کارمندان خود ایجاد کرده و برخی مشکل نداشتن بودجه برای ایجاد یا تجهیز چنین فضایی را عنوان کرده‌اند. اداره‌کل ورزش و جوانان خوزستان و راه و شهرسازی دو اداره‌ای هستند که خوب به این قانون عمل کرده‌اند.

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری خوزستان گفت: مفاد این قانون باید اجرا شود و اگر اداره‌ای این کار را انجام ندهد، به اداره‌کل بازرسی استان خوزستان معرفی می‌شود و با مدیرانی که از اجرای این قانون امتناع یا در اجرای آن کم‌کاری می‌کنند برخورد خواهد شد.

وی افزود: وجود اتاق مادر و کودک در ادارات، منجر به ایجاد آسایش برای مادران می‌شود و با دغدغه کمتری به کار اداری خود می‌پردازند. قطعا اگر خیال مادر از بابت فرزندش راحت باشد، با خیال راحت‌تری نیز اقدام به فرزندآوری می‌کند.

منبع: خبرگزاری ایسنا

لینک کوتاه : https://banovanonline.ir/?p=4387

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.