تعداد کل اخبار منتشر شده 993
1

توجه به بانوان خراسان‌ جنوبی تداوم امنیت در مرزها را به همراه دارد

  • کد خبر : 2455
  • ۲۰ تیر ۱۴۰۱ - ۱۲:۴۱
توجه به بانوان خراسان‌ جنوبی تداوم امنیت در مرزها را به همراه دارد
بانوان آنلاین/ مدیر‌کل امور بانوان استانداری خراسان‌جنوبی گفت: در روستاهای مرزی خراسان‌جنوبی، هر خانه نقش یک پاسگاه را دارد و اگر توانمندی بانوان به نحو احسنت شکل بگیرد، موجب مهاجرت معکوس و امنیت کشور خواهد بود.

به گزارش بانوان آنلاین به نقل از ایکنا فرشته اسدزاده، مدیر‌کل امور بانوان استانداری خراسان‌جنوبی، امروز ۲۰ تیرماه در جلسه دیدار بانوان خراسان‌جنوبی با انسیه خزعلی، معاون رئیس‌جمهور در امور بانوان گفت: در روستاهای مرزی خراسان‌جنوبی، هر خانه نقش یک پاسگاه را دارد و اگر توانمندی بانوان به نحو احسنت شکل بگیرد موجب مهاجرت معکوس و امنیت کشور خواهد بود.

حمایت از بانوان حمایت از امنیت پایدار در مرزهاست

وی افزود: حمایت از بانوان مرزی در واقع حمایت از امنیت پایدار در مرزهاست، ادعا داریم که با حمایت از بانوان روستاهای مرزی و ماندگاری آنها در روستاها، می‌توانیم مرزهای شرقی را مدیریت کنیم.

مدیرکل امور بانوان استانداری خراسان‌جنوبی اظهار کرد: ظرفیت عظیم نیروی انسانی بانو در خراسان‌جنوبی وجود دارد که می‌توان از آنها در بخش‌های مختلف استفاده کرد، بانوان هنرمند و صنعتگر استان چنانچه حمایت شوند می‌توانند در زمینه ایجاد اشتغال نقش مهمی را ایفا کنند.

اسدزاده با اشاره به اینکه بانوان خراسان‌جنوبی نشان دادند که توانمند و پرتلاش و سرشار از استعداد و هنر هستند، حمایت‌های استاندار خراسان‌جنوبی از بانوان و برنامه‌های ویژه بانوان در استان نشان از اهمیت حوزه بانوان دارد که باعث دلگرمی ماست.

معاون رئیس‌جمهور در امور زنان و خانواده در اولین روز سفر دو روزه خود به خراسان‌جنوبی همزمان با عید سعید قربان در بیرجند با جانباز ۷۰ درصد و سپس استاندار خراسان‌جنوبی دیدار کرد. نشست با بانوان نخبه و کارآفرین و دیدار با نماینده ولی‌فقیه در خراسان‌جنوبی از دیگر برنامه‌های خزعلی در مرکز استان بود.

لینک کوتاه : https://banovanonline.ir/?p=2455

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.