تعداد کل اخبار منتشر شده 993
0

ثبت 10 هزار خدمت در بیمارستان صحرایی فوق تخصصی جهادی حضرت زینب (س)

  • کد خبر : 3653
  • ۱۴ آذر ۱۴۰۱ - ۱۹:۰۸
ثبت 10 هزار خدمت در بیمارستان صحرایی فوق تخصصی جهادی حضرت زینب (س)
بانوان آنلاین/ مسئول بسیج جامعه پزشکی استان فارس گفت: در بیمارستان صحرایی تخصصی و فوق تخصصی جهادی حضرت زینب (س) که به مدت سه روز در روستای «کتک» شهرستان ارسنجان برپا شد، ۱۰ هزار خدمت جهادی به مردم این منطقه ارائه شد.

به گزارش بانوان آنلاین، حسین صمصام اظهار داشت: بیمارستان صحرایی تخصصی و فوق تخصصی جهادی حضرت زینب(س) از نهم آذر سال جاری در روستای کتک از توابع شهرستان ارسنجان تا یازدهم آذر برپا شد و به صورت رایگان به مراجعان و نیازمندان خدمات درمانی ارایه داد.

او با بیان اینکه در طول برگزاری این خدمت جهادی، به سه هزار و پانصد مراجعه کننده در بیمارستان صحرایی تخصصی و فوق تخصصی جهادی حضرت زینب(س) 10 هزار نوع خدمت ارایه شد، ادامه داد: همچنین به همت تیم های پزشکی، 50 عمل جراحی در این مدت انجام شدن و دو بیمار نیز برای اعمال جراحی پیشرفته تر به بیمارستان حضرت ولیعصر(عج) ارسنجان و بیمارستان حاج محمداسماعیل امتیاز و فوریت های جراحی شهید رجایی اعزام شدند.

مسئول سازمان بسیج جامعه پزشکی استان فارس گفت: همچنین در بیمارستان صحرایی تخصصی و فوق تخصصی جهادی حضرت زینب(س)، دو هزار تست آزمایشگاهی برای 380 مراجعه کننده انجام شد و 200 نفر نیز از خدمات دندانپزشکی بهره مند شدند.

سرهنگ صمصام افزود: بیماران و مراجعان به بیمارستان صحرایی حضرت زینب(س) در روستای کتک شهرستان ارسنجان، زیر نظر متخصصان و پزشکانی در رشته های قلب و عروق، گوش و حلق و بینی، چشم، داخلی، کلیه و مجاری ادراری، اطفال، مغز و اعصاب، اعصاب و روان، زنان و زایمان، ارتوپدی، طب اورژانس، جراح عمومی، دندانپزشک و پزشک عمومی، معاینه و ویزیت شدند.

منبع: خبرگزاری بسیج

لینک کوتاه : https://banovanonline.ir/?p=3653

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.