تعداد کل اخبار منتشر شده 993
1

جشنواره رسانه‌ای «حریم رسالت» در گیلان برگزار می‌شود

  • کد خبر : 1679
  • ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۸:۴۰
جشنواره رسانه‌ای «حریم رسالت» در گیلان برگزار می‌شود
بانوان آنلاین/ رئیس سازمان بسیج رسانه گیلان با اشاره به برگزاری جشنواره رسانه‌ای «حریم رسالت»، گفت: این جشنواره با هدف تولید محتوا در حوزه انقلاب برای اولین بار ویژه بانوان برگزار می‌شود.

به گزارش بانوان آنلاین به نقل از خبرنگار مهر از گیلان، سرهنگ مهدی پارسا پیش از ظهر یکشنبه در نشست خبری جشنواره رسانه‌ای حریم رسالت، با اشاره به اهمیت نقش بانوان در عرصه رسانه، بیان کرد: اولین جشنواره رسانه‌ای ویژه بانوان با عنوان حریم رسالت با هدف تولید محتوا در حوزه انقلاب برگزار می‌شود.

رئیس سازمان بسیج رسانه گیلان با بیان اینکه ۶۰ درصد جامعه هدف رسانه‌ای کشور را بانوان تشکیل می‌دهند، افزود: ۵۴ درصد اصحاب رسانه استان گیلان را بانوان تشکیل می‌دهند و این طیف جامعه نقش به سزایی در اطلاع رسانی به افکار عمومی بر عهده دارند و با توجه به دقت نظر بانوان در کار رسانه‌ای، در طول مدت کار خود منشأ تحولات رسانه‌ای خوبی در استان هستند.

وی با اشاره به اینکه جشنواره رسانه‌ای بانوان «حریم رسالت» در شش محور تعریف و مشخص شده است، عنوان کرد: هویت بخشی بانوان و ارتقای روحیه خودباوری، نقش زنان در عرصه فرهنگ مقاومت و ایثار و شهادت، زنان اشتغالزایی کارآفرینی و دانش بنیان، نقش حجاب و عفاف در کاهش آسیب‌های اجتماعی، جوانی جمعیت راهکارها و پیشنهادها و خانواده و کرونا از محورهای این جشنواره است.

سرهنگ پارسا با بیان اینکه علاقمندان می‌توانند آثار خود را در قالب تیتر، خبر، گزارش، عکس و فیلم برای جشنواره حریم رسالت ارسال کنند ادامه داد: علاقمندان می‌توانند آثار خود را تا ۱۵ خردادماه به شماره ۰۹۰۵۸۱۲۵۲۵۴ و یا آدرس Harim.resalat@yahoo.com ارسال کنند.

رئیس سازمان بسیج رسانه گیلان بیان کرد: آثار تولید شده در بازه زمانی اول فروردین سال ۱۴۰۰ تا ۱۵ خرداد امسال در جشنواره مورد ارزیابی قرار می‌گیرد.

وی با تاکید بر تشکیل جبهه واحد در عرصه مطالبه گری، تصریح کرد: هدف این است که با انتشار و تولید اخبار خوب و امید آفرین در جهت حل مشکلات مردم گام برداریم.

سرهنگ پارسا با اشاره به آموزش خبرنگاری برای اصحاب رسانه، بیان کرد: امسال ۲۰۰ نفر از اصحاب رسانه استان گیلان تحت آموزش قرار می‌گیرند

لینک کوتاه : https://banovanonline.ir/?p=1679

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.