تعداد کل اخبار منتشر شده 993
1

جمهوری اسلامی ایران به دنبال رشد و تعالی زنان در جوامع اسلامی است

  • کد خبر : 4211
  • ۰۶ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۴:۰۲
جمهوری اسلامی ایران به دنبال رشد و تعالی زنان در جوامع اسلامی است
بانوان آنلاین/ مدیر حوزه علمیه خواهران استان گلستان اظهار داشت: اسلام به دنبال رشد، کمال و تعالی زنان در جوامع اسلامی است و جمهوری اسلامی ایران در بعد از انقلاب این مفهوم را تداعی بخشیده است و ما امروز در کشورمان شاهد حضور بانوان فرهیخته در مدارج علمی کشور، حوزه های علمیه، سیاست و.... هستیم.

به گزارش بانوان آنلاین، سیده نفیسه حسینی واعظ، مدیر حوزه علمیه خواهران استان گلستان اظهار داشت: دشمن با حربه ای که اخیرا برای کشورمان ایجاد کرد در پی این بود که با استفاده از بانوان سرزمینمان به اهداف شوم خود دست یابد اما بانوان فرهیخته کشور اسلامی ایران با اقتداری که از خود نشان دادند باعث شدند تا تیر دشمن به هدف نخورد و شکست سنگینی را متحمل شوند.

وی افزود: اگر دشمنان اسلام و کسانی که شعارهای باطل در مورد جمهوری اسلامی ایران سر می‌دهند وضعیت کشورمان را با قبل از انقلاب مقایسه کنند، خواهند دید که ایران به چه پیشرفت‌های چشمگیری در همه زمینه ها دست یافته است ما در قبل از انقلاب 150 هزار دانشجو داشتیم اما امروز این رقم به شدت افزایش داشته است چه بسا که درصد بالایی از این دانشجویان را زنان تشکیل می‌دهند.

حسینی تصریح کرد: امروز با توجه به درجاتی که زنان در جمهوری اسلامی ایران دارند به کرامت واقعی یک زن در کشور پی می‌بریم اما آن چیزی که بیگانگان با مفهوم آزادی در پی آن بودند تنزل درجه زن و نگاه جنسیتی به آن بود.

مدیر حوزه علمیه خواهران استان گلستان خاطر نشان کرد: اسلام به دنبال رشد، کمال و تعالی زن در جوامع اسلامی است و جمهوری اسلامی ایران در بعد از انقلاب این مفهوم را تداعی بخشیده است و ما امروز در کشورمان شاهد حضور بانوان فرهیخته در مدارج علمی کشور، حوزه های علمیه، سیاست و…. هستیم.

منبع: خبرگزاری تقریب

لینک کوتاه : https://banovanonline.ir/?p=4211

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.