تعداد کل اخبار منتشر شده 993
2
مولوی دامنی مطرح کرد:

حجاب، حفاظتی برای بانوان است تا در معرض خطر قرار نگیرند

  • کد خبر : 3219
  • ۱۶ آبان ۱۴۰۱ - ۱۸:۱۹
حجاب، حفاظتی برای بانوان است تا در معرض خطر قرار نگیرند
بانوان آنلاین/ مولوی دامنی اظهار داشت: در خود جوامع غربی ، به دلیل عدم رعایت حجاب و عفاف زنان، مسائل و مشکلات بسیاری همه روزه رخ می‌دهد، زیرا زنان مورد آزار و اذیت های جسمی و روحی قرار میگیرند که نشات گرفته از همین بی حجابی است.

مولوی شمس الحق دامنی امام جمعه اهل سنت مسجد محمد رسول الله شهرستان ایرانشهر اظهار داشت: موضوع حجاب از موضوعاتی است که خداوند متعال در قرآن کریم به آن پرداخته و حد و مرز آن را مشخص کرده است و امری دینی و شرعی می باشد.

وی تصریح کرد: حجاب و پوشش عاملی بازدارنده در جامعه است، از نظر روانشناسی و جامعه شناسی حجاب حفاظت کننده است هم از خواهران و بانوان با عفت در مقابل نگاه منظور دار مردان محافظت می کند و هم از مردان برای گرفتار نشدن در گناه و انحرافات جنسی و هوس، محافظت می کند.

مولوی شمس الحق دامنی افزود: در خیلی از کشورها در این باره تحقیقاتی انجام شده و متوجه شده‌اند تا زمانی که زنان در حجاب مناسب خود قرار داشتند، مورد تعرض، بی حرمتی، تجاوز و سوء استفاده قرار نگرفته اند و شخصیت و جایگاه و منزلت زنانه آن ها حفظ شده است.

وی اظهار داشت: در خود جوامع غربی ، به دلیل عدم رعایت حجاب و عفاف زنان، مسائل و مشکلات بسیاری همه روزه رخ می‌دهد، زیرا زنان مورد آزار و اذیت های جسمی و روحی قرار میگیرند که نشات گرفته از همین بی حجابی است.

امام جمعه مسجد محمد رسول الله ایرانشهر بیان کرد: حجاب، حفاظتی برای بانوان است تا در معرض خطر و نگاه سو قرار نگیرند.

منبع: خبرگزاری تقریب

لینک کوتاه : https://banovanonline.ir/?p=3219

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.