تعداد کل اخبار منتشر شده 993
1

حمایت استانداری کرمان از طرح های زنان در جهت کارآفرینی

  • کد خبر : 3771
  • ۲۸ آذر ۱۴۰۱ - ۱۲:۰۲
حمایت استانداری کرمان از طرح های زنان در جهت کارآفرینی
بانوان آنلاین/ مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری کرمان گفت: اگر بانویی دارای طرحی برای کارآفرینی باشد از سوی امور بانوان و خانواده وزارت کشور و یا استانداری کرمان مورد حمایت قرار می گیرد.

به گزارش بانوان آنلاین، مریم طباطبایی مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری کرمان در خصوص حمایت از بانوان کارآفرین گفت: اگر بانویی دارای طرحی برای کارآفرینی باشد در صورت معرفی، این طرح به تهران ارسال می شود و پس از تایید آن، از سوی  امور بانوان و خانواده وزارت کشور و یا استانداری کرمان مورد حمایت قرار می گیرد.

وی در پاسخ به این سوال که چه موضوعی را مورد هدف کاری خود برای رفع مشکلات بانوان شهر و یا فراهم کردن شرایط بهتر زنان استان کرمان قرار داده است، گفت: فراهم کردن گرمخانه برای بانوان معتاد متجاهر که متاسفانه اعتیاد گریبانگیر زندگی شان شده است همچنین tc برای ترک اعتیاد بانوان یکی از مهمترین اهداف امور بانوا ن و خانواده استانداری است.

طباطبایی با اشاره به فراهم کردن مکان های بیشتر و مناسب تر برای انجام ورزش بانوان کرمانی گفت: در این راستا با سازمان ورزش و جوانان شهر برای در اختیار گذاشتن امکانات ورزشی بهتر برای بانوان جلسه ی مفصلی اختصاص داده شد همچنین با شهرداری کرمان برای فراهم کردن مکان ورزشی بانوان به گفتگو پرداخته ایم.

مدیر کل امور بانوان و خانواده استانداری کرمان با اشاره به بالا بودن هزینه های درمان ناباروری، عنوان کرد: در جهت حمایت های بیشتر از سوی سازمان تامین اجتماعی برای خانواده هایی درگیر این مشکل هستند جلساتی با سازمان بیمه برگزار کره ایم، همچنین بعد از دید و بازدید از مرکز ناباروری بیمارستان افضلی پور، مهدی فداکار استاندار کرمان قول داد تا فضای فیزیکی مرکز ناباروری بیمارستان افضلی پور افزایش یابد.

وی به قناعت زنان کرمانی اشاره کرد و توضیح داد: چه خوب است که زنان در کنار استفاده از توانمندی هایی که دارند و در جامعه به ظهور می رسانند سعی کنند تا نقش مادری را پررنگ کنند.

طباطبایی با اشاره به زنان جنوب کرمان، عنوان کرد: زنان جنوب کرمان متاسفانه بسیاری از امکانات رفاهی را ندارند ولی آنقدر صبورانه زندگی می کنند که می توانند از الگوهای جامعه باشند چرا که در شرایط سخت در حال تلاش برای خانواده هستند.

منبع: راه دانا

لینک کوتاه : https://banovanonline.ir/?p=3771

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.