تعداد کل اخبار منتشر شده 993
1

دوره تربیت مربی زنان در رشته جست‌وجو و نجات کوهستان برگزار شد

  • کد خبر : 3112
  • ۱۲ آبان ۱۴۰۱ - ۱۹:۵۵
دوره تربیت مربی زنان در رشته جست‌وجو و نجات کوهستان برگزار شد
بانوان آنلاین/ دوره تربیت مربی زنان در رشته جست‌وجو و نجات در کوهستان با حضور ۳۱ استان کشور در مرکز آموزش‌های تخصصی جمعیت هلال احمر آذربایجان شرقی برگزار شد.

به گزارش بانوان آنلاین به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال احمر، دوره تربیت مربی زنان در رشته  جست‌وجو و نجات در کوهستان با حضور ۳۱ استان  در تبریز برگزار شد و نجاتگران شرکت کننده در این دوره  مهارت‌های کار با طناب، صعود و فرود، ایجاد کارگاههای فنی و انواع حمل های فنی در کوهستان از جمله تثبیت مصدوم در بسکت، حمل و عبور عرضی یا تیرول، آموزش گره های فنی را بازآموزی کردند.

به گفته میرعلی آقا سیدی معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر آذربایجان شرقی فراگیران حاضر در این دوره علاوه بر تمرین‌های عملی در بخش تئوری نیز دروس لازم از جمله مهارت بقا در کوهستان و ابزار شناسی وحرکت در شیب را آموزش دیدند.

 سیدی، توضیح داد: با نظر ویژه دکتر کولیوند رئیس جمعیت هلال احمر، توانمندسازی زنان نجاتگر هلال احمر با اهتمام و گستره بیشتری در حال پیگیری است.

او افزود: نجاتگران زن بسیار با انگیزه هستند و شایسته است که بستر لازم برای افزایش حضور آن‌ها در عملیات‌های کوهستان فراهم شود.

 معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر آذربایجان شرقی گفت: قبول شدگان در این دوره به عنوان مربی در استان‌های محل فعالیت خود آموزش زنان امدادگر و نجاتگر را بر عهده خواهند گرفت.

لینک کوتاه : https://banovanonline.ir/?p=3112

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.