تعداد کل اخبار منتشر شده 993
1
عاون درمان وزیر بهداشت:

شبکه درمان ناباروری راه اندازی می‏ شود

  • کد خبر : 1785
  • ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۲۱:۴۷
شبکه درمان ناباروری راه اندازی می‏ شود
بانوان آنلاین/ معاون درمان وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به زودی شبکه درمان ناباروری در سطوح یک، دو و سه راه اندازی شود.

به گزارش بانوان آنلاین معاون درمان وزیر بهداشت درمان و اموزش پزشکی در بازدید از بیمارستان‌های آیت الله کاشانی و هاجر شهرکرد گفت: با تدوین قانون افزایش جمعیت در کشور قرار است به زودی شبکه درمان ناباروری در سطوح یک، دو و سه راه اندازی شود.

آقای کریمی افزود: برای اجرای این قانون ماما‌ها و متخصصان زنان و زایمان دو بازوی مهم اجرای این قانون خواهند بود.

وی ادامه داد: برای افزایش جمعیت در کشور، هزینه درمان مشکلات ناباروری زیرپوشش خدمات بیمه‌ای قرار می‌گیرد، همچنین برنامه‌های بلند مدتی برای اجرای طرح‌های حمایت از خانواده و افزایش پرجمعیت تدوین شده است.

معاون درمان وزیر بهداشت درمان و اموزش پزشکی گفت: هدف از سفر‌های استانی بازدید میدانی از وضعیت تجهیزات و نیروی انسانی استان‌ها است.

آقای کریمی از واگذاری دستگاه‌های بونکر و شتاب دهنده برای درمان انواع سرطان‌ها به دانشگاه علوم پزشکی استان چهارمحال وبختیاری خبرداد و گفت: با بهره گیری از امکانات این دستگاه‌ها بیماران سرطانی با تعرفه‌ی دولتی در مراکز درمانی چهارمحال وبختیاری خدمات دریافت می‌کنند.

معاون درمان وزیر بهداشت درمان و اموزش پزشکی علت پرداخت نشدن معوقات کارکنان وزارت بهداشت را بدهی ۸ هزار میلیارد تومانی تامین اجتماعی به دانشگاه‌های علوم پزشکی بیان کرد و گفت: با پیگیری از سازمان برنامه و بودجه مقرر شد در دو هفته آینده بخشی از این بدهی‌ها پرداخت شود.

اقای کریمی همچنین افزود: در خواست جذب و ساماندهی یکصد هزار نیروی انسانی شرکتی و قراردادی در دانشگاه‌های علوم پزشکی را به سازمان برنامه و بودجه کشور ارائه شده است .

لینک کوتاه : https://banovanonline.ir/?p=1785

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.