تعداد کل اخبار منتشر شده 993
4

ضرورت برنامه‌ریزی در راستای تقویت هویت اسلامی زن مسلمان ایرانی

  • کد خبر : 4743
  • ۲۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۸:۱۳
ضرورت برنامه‌ریزی در راستای تقویت هویت اسلامی زن مسلمان ایرانی
بانوان آنلاین/ مسئول بسیج جامعه زنان شهرستان بهار گفت: برگزاری نشست‌ها و جلسات تحکیم بنیاد خانواده، عفاف و حجاب، تقویت هویت اسلامی زن مسلمان ایرانی که از ضرورت‌های باورهای دینی است،نیازمند برنامه‌ریزی صحیح در جامعه است.

به گزارش بانوان آنلاین، مریم طلایی نیک در نشست با فرماندهان و اعضای شورای حوزه و پایگاه‌های مقاومت حوزه حضرت معصومه (س) که در حوزه خواهران صالح آباد برگزار شد، با اشاره به هدف پنج ساله برنامه‌های زن و تعالی خانواده بسیج جامعه زنان اظهار کرد: برنامه‌های بسیج جامعه زنان با هدف نهادینه‌سازی گفتمان ولایت در حوزه زن و خانواده و تقویت هویت اسلامی زن مسلمان بر مبنای الگوی سوم زن نه شرقی نه غربی برگزار می‌شود.

وی افزود: در راستای مهارت آموزی و توانمندسازی بانوان در عرصه‌های کارآفرینی و اشتغال و بهینه‌سازی مصرف، کارگاه‌های آموزشی خانواده مقاوم برای آموزش اصلاح الگوی مصرف، ایجاد مراکز کارآفرینی و اشتغال بانوان و برگزاری دوره آموزشی مشاوره کسب و کار اجرا می‌شود.

مسئول بسیج جامعه زنان شهرستان بهار استان همدان همچنین به برگزاری طرح «ترنم بهشتی» اشاره کرد و گفت: این طرح در راستای آگاه‌سازی تربیتی ویژه مادران دارای فرزند زیر ۶سال در راستای تربیت انقلابی فرزندان در سطح پایگاه‌های مقاومت برگزار خواهد شد.

وی نیز با تاکید بر نهادینه‌سازی فرهنگ عفاف و حجاب گفت: برگزاری نشست‌ها و جلسات تحکیم بنیاد خانواده، عفاف و حجاب، تقویت هویت اسلامی زن مسلمان ایرانی که از ضرورت‌های باورهای دینی است، نیازمند برنامه‌ریزی صحیح در جامعه است.

در پایان این نشست، از مسئولین بسیج سازندگی، گروه‌های جهادی فعال و مسئولین صندوق‌های قرض الحسنه و مسئولان تحلیل و بررسی حوزه و پایگاه‌ها به همت حوزه مقاومت بسیج حضرت معصومه (س) صالح آباد تجلیل شد.

منبع: خبرگزاری بسیج

لینک کوتاه : https://banovanonline.ir/?p=4743

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.