تعداد کل اخبار منتشر شده 993
1

طرح تابستانه هزار امید ویژه دختران منطقه ۲۲ تهران آغاز شد

  • کد خبر : 4603
  • ۱۵ مرداد ۱۴۰۲ - ۲۱:۳۰
طرح تابستانه هزار امید ویژه دختران منطقه ۲۲ تهران آغاز شد
بانوان آنلاین/ معاون اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه۲۲ تهران گفت: در راستای اجرای طرح «هزار امید»، کارگاه‌های آموزشی نوآوری شامل مجموعه رویدادهای نوآوری و کنشگری دختران نوجوان گروه سنی ۱۳ تا ۱۸ سال، در تابستان ۱۴۰۲ درحال برگزاری است.

به گزارش بانوان آنلاین، خداوردی با اعلام خبر شروع طرح تابستانه هزار امید در این منطقه گفت: طرح هزار امید با محوریت موضوعات مساله محور در حوزه‌های نانو فناوری، انرژی، زیست فناوری و فناوری فضایی با هدف آشناسازی دختران گروه سنی ۱۳ تا ۱۸ سال منطقه 22 تهران طراحی شده است.

وی در ادامه افزود: در این طرح نوجوانان ضمن آشنایی با نوآوری‌ها و اختراعات، در یکی از حوزه‌های اختراع دخیل بوده و در نانو فناوری، زیست فناوری، فناوری‌های فضائی و انرژی، پتنت‌های منقضی شده همان حوزه را شبیه سازی می‌کنند و به این ترتیب فرآیند ارزش آفرینی از اختراع را با رویکرد یادگیری سازنده گرا و پروژه محور فرا می‌گیرند.

خداوردی یادآور شد: در این دوره‌ها سعی بر آن است تا دختران نوجوان با انجام فعالیت‌های طراحی شده بتوانند مهارت‌های مورد نیاز جهت شناسایی مشکلات پیرامون خود از جمله خانه، محله، شهر و… را با ارائه راه حل‌های خلاقانه فراگیرند که در همین راستا در طول مدت دوره برخی از مشکلات اصلی به آن‌ها آموخته می‌شود تا بتوانند در فرایند یادگیری مطالب به طرح ایده‌های خلاقانه نیز توجه داشته باشند.

وی در پایان گفت: این کارگاه‌ها در روز‌های ۹، ۱۰، ۱۱، ۱۴، ۱۵، ۱۶مرداد در باغ کتاب از ساعت ۹ صبح الی۱۶ در حال برگزاری است.

گفتنی است؛ در طرح هزار امید کارگاه‌ها به صورت جلسه‌های ۹۰ دقیقه‌ای در نظر گرفته شده است و شرکت کنندگان با توجه به علاقمندی شان، یکی از حوزه‌های نانو فناوری، انرژی، زیست فناوری و فناوری فضایی را انتخاب و در آن شرکت می‌کنند.

منبع: تهران پرس

لینک کوتاه : https://banovanonline.ir/?p=4603

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.