تعداد کل اخبار منتشر شده 993
1

معاونت زنان در بخش آموزش و پرورش اهتمام ویژه‌ای به دست‌اندرکاران تعلیم و تربیت دارد

  • کد خبر : 3884
  • ۰۵ بهمن ۱۴۰۱ - ۹:۴۸
معاونت زنان در بخش آموزش و پرورش اهتمام ویژه‌ای به دست‌اندرکاران تعلیم و تربیت دارد
بانوان آنلاین/ معاون رئیس‌جمهور در امور زنان و خانواده از اعلام آمادگی معاونت زنان در بخش آموزش و پرورش خبر داد و گفت: ما دست یاری به دست اندرکاران تعلیم و تربیت می‌دهیم.

انسیه خزعلی در همایش بانوی فرزانه که در کانون پرورشی فکری کودکان و نوجوانان برگزار شد، با بیان اینکه گاهی اوقات برخی داشته‌هایمان را به دلیل مشغله‌های بسیار نمی‌بینیم،‌ اظهار داشت: نمایشگاهی که از آثار بانوان در حاشیه کنگره برپا شده بود مورد توجه مهمانان ما از کشورهای مختلف قرار گرفت. می‌توانیم از این دستاوردها برای صدور افکار، آداب، ایده‌های برتر، ابداعاتی که در زنان و جوانانمان وجود دارد و برای شکوفایی بیشتر در کشور و رونق اقتصادی بهره ببریم.

معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده با اشاره به دستاوردهای بسیار خوب کنگره بین‌المللی گفت: برگزاری این کنگره در سطح بین‌المللی دستاوردهای خوبی را در این مدت کوتاه داشت و امید داریم تا در آینده نیز شاهد ثمرات بسیار بزرگتری را به‌دست آوریم.

دکتر خزعلی با توضیح اینکه در این چندروز تفاهم نامه و قرارهایی برای ایجاد تفاهم‌نامه‌های بیشتر با نهادها و وزارتخانه‌ها و کشورهای دیگر برگزار شد گفت: امید است شما هم با همتی که دارید پشتیبانی کنید و با مهارت آموزی که نیاز است از دبیرستان شروع کنیم تا جوانان را به سمت مهارت‌های کاربردی‌ سوق دهیم و اینطور نباشد که آموزش را به صرف آموزش و بدون مهارت‌آموزی داشته باشیم.

وی در ادامه بیان داشت: امیدواریم دبیرستان‌هایی به طور خاص برای مهارت‌آموزی دختران و فارغ‌التحصیلان دبیرستان ایجاد تا زمینه کار و مهارت برای آنان فراهم شود. با نگاه خیرین برای تجهیز مدارس از توانمندی‌های مردم کمک گرفته و پوشش‌دهی مناسبی برای دختران داشته باشیم. همچنین در حوزه مهارت‌های زندگی، سبک زندگی، گفتمان و ارتباط برقرار کردن با خانواده و دوستان مواردی هستند که نیاز داریم به طور ویژه روی آنها کار کنیم.

معاون رئیس‌جمهور در امور زنان و خانواده، با اشاره به اینکه اگر معلمی شغل انبیاست باید تزکیه مقدم بر آموزش باشد اظهار کرد: امیدواریم این هدف و نگاه متعالی که در معلمان ما وجود دارد روز به روز شکوفاتر شود.

منبع: معاونت امور زنان و خانواده

لینک کوتاه : https://banovanonline.ir/?p=3884

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.