تعداد کل اخبار منتشر شده 993
1
مدیرکل دفتر امور بانوان استانداری گلستان:

ناباروری 40 درصد زوج های گلستانی

  • کد خبر : 2711
  • ۳۰ مرداد ۱۴۰۱ - ۹:۳۶
ناباروری 40 درصد زوج های گلستانی
بانوان آنلاین/ مدیرکل دفتر امور زنان و خانواده استانداری گلستان گفت: گلستان جزو هشت استان اول کشور در بخش ناباروری زوجین بوده و مطابق آمار دانشگاه علوم پزشکی حدود ۴۰ درصد زوجین استان نابارور هستند.

به گزارش بانوان آنلاین به نقل از خبرگزاری مهر، آزاده رجبی شامگاه شنبه در ستاد حمایت از جوانی جمعیت استان گلستان اظهارکرد: سرمایه گذاری بیش از گذشته دستگاه های مرتبط در حمایت از جوانی جمعیت استان ضرورت داشته و این ادارات باید برای آسان سازی پرداخت تسهیلات ازدواج، تامین زمین ساخت مسکن برای متقاضیان دارای سه فرزند و بیشتر و ایجاد مهدهای کودک برای بانوان کارمند اقدام کنند.

مدیرکل دفتر امور زنان و خانواده استانداری گلستان افزود: استان جزو هشت استان اول کشور در بخش ناباروری زوجین بوده و مطابق آمار دانشگاه علوم پزشکی حدود ۴۰ درصد زوجین این استان نابارور هستند.

وی بیان کرد: پیگیری طرح های پژوهشی در حمایت از جوانی جمعیت استان از جمله مطالعه ناباروری زنان استان از محل اعتبارات استانداری و دستگاه های اجرایی از دیگر فعالیت ها است.

رجبی با اشاره به قانون حمایت از خانواده و جوانان، تاکید کرد: شرح وظایف ۳۸ دستگاه متولی خانواده مشخص بوده و باید هر کدام به وظایف خود در این راستا عمل کنند تا در پایان دوره هفت ساله اجرای آن از چاله جمعیتی خارج شده و به جوانی جمعیت از جنبه گلستان برسیم.

لینک کوتاه : https://banovanonline.ir/?p=2711

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.