تعداد کل اخبار منتشر شده 993
2

نخستین عهدواره سراسری مهدویت در بخش داستان کوتاه و بلند تهران برگزار شد

  • کد خبر : 1895
  • ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۲۰:۲۵
نخستین عهدواره سراسری مهدویت در بخش داستان کوتاه و بلند تهران برگزار شد
بانوان آنلاین/ نخستین عهدواره سراسری چله مهدویت در بخش داستان کوتاه و بلند در محل سالن نمایش هنرستان موسیقی دختران با معرفی نفرات اول تا سوم به کار خود پایان داد.

به گزارش بانوان آنلاین به نقل از روابط عمومی فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان تهران، این مراسم با حضور علی پناه معاون امور فرهنگی و رسانه ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و سرپرست اداره شهرستان تهران، شایان سرپرست معاونت سیاسی اجتماعی فرمانداری تهران، صمدی نیا رئیس سازمان بسیج هنرمندان تهران بزرگ و جمعی از هنرمندان و فرهیختگان برگزار شد .

علی پناه ضمن خیرمقدم به مدعوین گفت: اعتقاد ما این است که مهدویت یک فرهنگ است و باید برای فرهنگ انتظار بیشتر فعالیت کنیم .

وی افزود:  نخستین عهدواره مهدویت در ۲۸ بخش هنری مختلف شروع به کار کرد که هر شهرستان دبیرخانه یکی از این گرایش های هنری بود . اینکه هنر را در ویترینی قرار دهیم تاثیرگذاری مطلوبی بین آحاد مردم نخواهد داشت بنابراین تصمیم بر آن شد که عهدواره مهدویت برنامه ای رویداد محور شود و برگزیدگان بتوانند به صورت مستقیم با جمع کثیری از مخاطبان ارتباط برقرار کنند . این ارتباط می تواند از طریق فضای مجازی و یا حتی چاپ برخی آثار بر روی بیلبوردهای شهری باشد .

صمدی نیا رئیس سازمان بسیج هنرمندان تهران بزرگ ضمن قدردانی از زحمات مسئولین و دست اندرکاران برگزاری نخستین عهدواره سراسری مهدویت گفت: بسیج هنرمندان آمادگی همکاری با هنرمندان گرامی در کلیه رشته های هنری را دارد .

وی اظهار امیدواری کرد تا کنگره بین المللی ادبیات مقاومت نیز که چندی پیش در محل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان تهران افتتاح گردید هرچه زودتر فعالیت خود را به صورت جدی آغاز نماید .  

اجرای موسیقی دونوازی امیر ستاری و دانیال عدل خانقاه از هنرجویان هنرستان موسیقی پسران، تک نوازی مرتضی نداف و شعرخوانی سید وحید سمنانی زینت بخش این مراسم بود .

در ادامه ضمن قرائت بیانیه هیات داوران، نفرات اول تا سوم به شرح ذیل معرفی شدند .

مریم فیضی از تهران با داستان “عهد  ما”  رتبه اول

دنیا اسکندرزاده از تهران با داستان ” کفش هایی با پاپیون قرمز”  رتبه دوم

آمنه شیری از تهران با داستان های “نامه ای به خورشید ” و “من مهدی هستم ” رتبه سوم

لینک کوتاه : https://banovanonline.ir/?p=1895

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.