تعداد کل اخبار منتشر شده 993
2
مشاوره عالی رییس قوه قضاییه:

هراس دشمنان از اقتدار نظام خانواده اسلامی و اخلاقی ایران

  • کد خبر : 2921
  • ۲۷ مهر ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۶
هراس دشمنان از اقتدار نظام خانواده اسلامی و اخلاقی ایران
بانوان آنلاین/ مشاوره عالی رییس قوه قضاییه و امام جمعه موقت تهران با اظهار این که دشمن نشان داد که برای بر هم زدن نظم و امنیت جوانان ما را مورد هدف قرار داده است، گفت که باید ارزش های اسلامی را در بین جوانان گفتمان کنیم.

به گزارش بانوان آنلاین به نقل از خبرگزاری تقریب، آیت الله کاظم صدیقی روز چهارشنبه در جمع قضات و کارکنان دادگستری مازندران در ساری افزود ؛تربیت فرهنگ و تعالیم اخلاقی؛ توحید و اعتقادات دینی در بین جوانان به خصوص دانش آموزان و دانشجویان حرف اول را می زند ؛موضوعی که اصلا نباید از آن غافل شویم.

وی با اظهار این که عدالت گستری در قرآن کریم ،بنای آسمان و زمین است و همه موجودات بر اساس قانون خدایی و عدالت خلق شدند، اظهار داشت: حرکت بشریت  طبق  قانون یعنی حق ،انسجام، حفاظت و صیانت است ؛اگر قانونمند باشیم عدالت و نظم داریم.

وی بر لزوم احترام و محبت به بشریت به عنوان یک اخلاق اسلامی در نظام جمهوری اسلامی ایران تاکید کرد و خطاب به قضات کشور بیان داشت : عدل شرط لازم برای قضاوت است.

مشاور عالی رییس قوه قضاییه اظهار داشت : ایمان و علم انسان در دین اسلام قایل به احترام ویژه است؛ارزش ها را گفتمان کنیم و عملا عامر معروف و نهی از منکر باشیم.

آیت الله صدیقی با اشاره به این نکته که دشمن نشان داد برای برهم زدن نظم و امنیت جوانان ما را مورد هدف قرار داده است ؛گفت در نظام اسلامی بچه های خودمان را از یاد نبریم ؛آنان را هموار رصد کنیم ؛ مراقب باشیم تا در  فضای مجازی  تحت سیطره دشمنان، دچار چالش نشود. بدانید  دشمنان از اقتدار نظام خانواده اسلامی و اخلاقی ایران هراس دارند و به همنی دلیل این  نقطه را مورد هدف جدی قرار داده است.

لینک کوتاه : https://banovanonline.ir/?p=2921

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.