تعداد کل اخبار منتشر شده 993
1

پیشرفت های زنان کشور مرهون انقلاب اسلامی است

  • کد خبر : 3833
  • ۲۵ دی ۱۴۰۱ - ۱۱:۴۵
پیشرفت های زنان کشور مرهون انقلاب اسلامی است
مدیرکل امور زنان و خانواده استانداری آذربایجان شرقی با اشاره به پیشرفت‌های زنان کشور در حوزه های علمی، فرهنگی، ورزشی و سایر رشته ها این موفقیت ها را مرهون پیروزی انقلاب اسلامی و اهتمام و توجه ویژه امام و رهبری به جایگاه زن در جامعه اسلامی دانست.

زهرا کوهی گفت: حضور موفق و چشمگیر بانوان کشورمان در حوزه‌های علمی، ورزشی و سطوح عالی مدیریت و سایر پیشرفت‌های جامعه زنان، به برکت نگاه متعالی اسلام و انقلاب به جایگاه زن در خانواده و جامعه به دست آمده است.
 
وی افزود: زن براساس طبیعت ذاتی خود نیاز به محبت دارد و اگر این محبت تامین نشود فضا برای بروز آسیب های اجتماعی و تنش در بین اعضای خانواده فراهم می‌شود، لذا محیط خانواده‌های ما محیطی سراسر مهر و محبت و احترام باشد.
 
مدیرکل امور زنان و خانواده استانداری آذربایجان شرقی در ادامه اظهار داشت: دشمنان می خواهند از طریق نفوذ به خانواده ها به کشورمان آسیب وارد کنند و با ایجاد اختلال در کارکردهای خانواده، به تضعیف جامعه ایرانی بپردازند.
 
وی با اشاره به آسیب های بحران جمعیت و کاهش فرزندآوری و کم رغبتی جوانان به تشکیل خانواده، گفت: متاسفانه تبلیغات دشمن در مذمت ازدواج، تشکیل خانواده و فرزندآوری، موجب بروز آسیب هایی شده است که برای جبران آن یک عزم همگانی لازم است.

منبع: استانداری آذربایجان شرقی

لینک کوتاه : https://banovanonline.ir/?p=3833

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.