تعداد کل اخبار منتشر شده 993
1

پیمایش بصیرتی دختران فهمیده در یزد برگزار شد

  • کد خبر : 3137
  • ۱۲ آبان ۱۴۰۱ - ۲۳:۳۶
پیمایش بصیرتی دختران فهمیده در یزد برگزار شد
بانوان آنلاین/ به مناسبت بزرگداشت واقعه ۱۳ آبان و جریان استکبارستیزی، جمعی از دانش‌آموزان دختر یزدی در پیمایش بصیرتی «دختران فهمیده» شرکت کردند.

به گزارش بانوان آنلاین به نقل از خبرگزاری ایکنا، به مناسبت بزرگداشت واقعه ۱۳ آبان و جریان استکبارستیزی، جمعی از دانش‌آموزان دختر یزدی، پیمایش بصیرتی برگزار کردند.

این برنامه به همت واحد نوجوانان هیئت انصار ولایت دارالعباده یزد، همزمان با ایام شهادت شهید حسین فهمیده، با عنوان «پیمایش بصیرتی دختران فهمیده» و با حضور دانش‌آموزان نوجوان پایه‌های مختلف مدارس دخترانه در جوار تربت پاک سومین شهید محراب، آیت‌الله صدوقی اجرا شد.

دانش‌آموزان با حضور در مسجد روضه محمدیه یزد و آرامگاه سومین شهید محراب، ضمن زیارت و ادای احترام به روح بلند شهید آیت‌الله صدوقی با ایشان و دیگر شهدای اسلام و انقلاب، تجدید میثاق کردند.

حجت‌الاسلام مهدی مهدوی‌نژاد، مسئول هیئت انصار ولایت در این برنامه، طی سخنان کوتاهی بر اهمیت شکرگزاری از نعمت بی‌بدیل انقلاب اسلامی تأکید کرد.

وی هدف از برگزاری پیمایش دختران فهمیده را حضور دانش‌آموزان متعهد و انقلابی در عرصه مبارزه با فتنه‌ها دانست و گفت: در فتنه اخیر دشمن دانش‌آموزان و نوجوانان را نشانه گرفت، بنابراین طبق دستور قرآن که می‌فرماید: «فَمَنِ اعْتَدَى عَلَيْكُمْ فَاعْتَدُوا عَلَيْهِ بِمِثْلِ مَا اعْتَدَى عَلَيْكُمْ»، دانش‌آموزان و نوجوانان انقلابی باید برای مقابله با این فتنه فرهنگی و دینی به میدان بیایند.

مهدوی‌نژاد با تأکید بر حضور دانش‌آموزان در تجمع یوم‌الله ۱۳ آبان بیان کرد: تجدید پیمان با شهدای عزیز و همچنین حضور در جمع مسئولان شورای شهر، سرآغاز جریان مطالبه‌گری از مسئولان است و اثر چنین مطالباتی اگر بیشتر از راهپیمایی ۱۳ آبان نباشد، کمتر نیست.

در ادامه این مراسم، عهدنامه پیمایش بصیرتی دختران فهمیده توسط یکی از دانش‌آموزان قرائت شد و دختران فهیم و انقلابی یزد، برای پایبندی و عمل به آرمان‌های شهدا، پیمان بستند. در ادامه دانش‌آموزان به دیدار اعضای شورای اسلامی شهر یزد رفتند و در فضایی صمیمی با مسئولان شهر، به گفت‌وگو نشستند.

لینک کوتاه : https://banovanonline.ir/?p=3137

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.