تعداد کل اخبار منتشر شده 993
1

گاز رسانی به بیش از ۳۰ هزار خانوار در سیستان و بلوچستان

  • کد خبر : 3195
  • ۱۵ آبان ۱۴۰۱ - ۲۳:۰۹
گاز رسانی به بیش از ۳۰ هزار خانوار در سیستان و بلوچستان
بانوان آنلاین/ بیش از ۳۰ هزار خانوار در سیستان و بلوچستان با گسترش چتر محرومیت زدایی از نعمت گاز رسانی برخوردار خواهند شد.

به گزارش بانوان آنلاین، علی اکبر میدانشاهی از اجرای پروژه های گازرسانی در استان سیستان بلوچستان خبر داد و در جمع خبرنگاران گفت: شرکت گاز استان فارس چتر محرومیت زدایی خود را تا سیستان و بلوچستان گسترش داده است و طرح گازرسانی به شهرهای «خاش»، «اسماعیل آباد» و 120 روستای این استان را با اعتباری بیش از سه هزار میلیارد تومان انجام شده است.

مدیرعامل شرکت گاز استان فارس افزود: در این طرح 890 کیلومتر شبکه تغذیه و توزیع، 9 ایستگاه TBS، یک ایستکاه RS و سه ایستگاه CPS اجرا شده است که با بهره برداری از آنها بیش از 30 هزار خانوار سیستان و بلوچستان از نعمت گازرسانی برخوردار خواهند شد.

وی از بهره برداری از 12 هزار انشعاب گاز در شهر زاهدان هم خبر داد و عنوان کرد: این هم یکی دیگر از پروژه هایی است که به همت شرکت گاز استان فارس در سیستان و بلوچستان انجام شده و 20 هزار خانوار را با اعتباری بالغ بر 30 میلیارد تومان از نعمت گازرسانی برخوردار کرده است.

مدیرعامل شرکت گاز فارس ادامه داد: عملیات گازرسانی به شهرهای «میرجاوه»، «ریگ ملک»، «ده رئیس» و «نوک آباد» در استان سیستان و بلوچستان با اجرای 300 کیلومتر شبکه گذاری و هشت ایستگاه تقلیل فشار به همت شرکت گاز فارس هم در حال اجراست.

میدانشاهی تصریح کرد: آمار گازرسانی استان فارس در دولت سیزدهم رشد قابل ملاحظه‌ ای داشته است و با بهره گیری از نیروی توانمند انسانی و ظرفیت های خود به عنوان استان معین در سیستان و بلوچستان به خدمات رسانی پرداخته و پروژه های مهمی اجرا کرده ایم.

منبع: خبرگزاری شبستان

لینک کوتاه : https://banovanonline.ir/?p=3195

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.