تعداد کل اخبار منتشر شده 993
1

باشگاه‌ دخترانه «سرای ریحانه» در دانشگاه آزاد همدان گشایش یافت

  • کد خبر : 4501
  • ۲۹ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۲:۱۱
باشگاه‌ دخترانه «سرای ریحانه» در دانشگاه آزاد همدان گشایش یافت
بانوان آنلاین/ مسئول امور زنان و خانواده دانشگاه آزاد اسلامی واحد همدان از گشایش باشگاه‌ دخترانه سرای ریحانه در این دانشگاه خبر داد.

به گزارش بانوان آنلاین، نسرین کرمی کبیر اظهار کرد: دانشگاه آزاد اسلامی سرمایه عظیمی از بانوان دانشجو، کارمند، اعضای هیئت‌ علمی و… را در اختیار دارد و یک‌سوم اعضای هیئت‌ علمی، نیمی از دانشجویان و بیش از یک‌سوم کارکنان را بانوان تشکیل می‌دهند.

وی افزود: براساس سند تحول و تعالی دانشگاه آزاد اسلامی، دختران فعال دانشجویی مطالبه‌ای مبنی بر ایجاد باشگاه‌های دختران به‌عنوان فضا‌ی اختصاصی برای بانوان دانشگاهی و به‌طور خاص برای دانشجویان دختر دارند تا در این فضا‌ها از امکانات برای حضور در یک فضای مفرح فرهنگی استفاده کنند و بر این اساس باشگاه دخترانه ریحانه در دانشگاه آزاد اسلامی همدان گشایش یافت.

مسئول امور زنان و خانواده دانشگاه آزاد اسلامی واحد همدان با اشاره به اینکه مکان باشگاه دختران جنب بانک ملی دانشگاه آزاد اسلامی واحد همدان قرار گرفته است، توضیح داد: در این فضا دانشجویان دختر می‌توانند از هشت صبح تا پایان کلاس‌ها در فضایی مناسب گرد هم آمده و لحظات خوبی را سپری کنند.

محمدعظیم خدایاری رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان همدان، معاون دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی استان همدان، مسعود معینی معاون پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی همدان و مهدی مجلسی معاون دانشجویی و فرهنگی در مراسم افتتاحیه باشگاه دخترانه ریحانه حضور داشتند.

منبع: خبرگزاری آنا

لینک کوتاه : https://banovanonline.ir/?p=4501

شاید برای شما مفید باشد

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 1انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.